Dierenarts laat zien wat er gebeurt als je een hond chocola geeft! DEEL dit AUB met iedereen!

365 x GEDEELD
 

Onderstaande foto is viral gegaan van een hond die liters chocola en andere zooi uitkotst nadat hij chocola had gegeten. Er zit een stofje in genaamd theobromine en dat is voor honden heel schadelijk, in tegenstelling tot mensen.

Dit was het bijschrift dat viral ging op Facebook:

“Not for the faint hearted but this is reality. Please think twice when you feed your dog chocolate! It is very poisonous. As Easter approaches make sure to keep all chocolate eggs away from your pets.”

Houd je hond dus met Pasen weg van de paaseieren!

Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste Prankster Video’s? Abonneer je dan op ons YouTube-kanaal door op de rode knop hieronder te klikken.